Doprava a doručenie
Ako funguje dodanie?
- Po dokončení objednávky Vám zašleme e-mail ”Prijatá objednávka”. E-mail je automaticky generovaný na základe Vašej objednávky. Po jeho obdržaní si prosím skontrolujte všetky údaje, nakoľko po odoslaní objednávky nie je možné meniť žiadne osobné údaje.
- Po prijatí objednávky sa začína proces jej vybavovania našim pracovníkom. V prípade zadania platby prevodom bude zaslaná predfaktúra na vami zadany e-mail v objednávke. Pri objednávke s potlačou bude našim grafikom vyhotovená grafická predloha potlačaného textilu a ta Vám bude zaslana na schválenie.
- Po skompletizovaní objednávky a jej zabalení sa balík odovzdá DPD kuriérovi na doručenie. Spolu s tovarom je zasielaná faktúra (daňový doklad).
- Po prevzatí zásielky DPD kuriérom budete informovaný e-mailom alebo SMS správou o predpokladanom termíne doručenia. Od prevzatia balíka Vám bude do 24 hod. doručená Vaša objednávka.
Ako dlho trvá doručenie objednávky?
Pri každom našom produkte nájdete odhadovaný čas dodania, ktorý sa snažíme dodržať. Obvyklá dostupnosť tovaru s termínom jeho expedície je uvedená pri každom tovare na internetovej stránke elektronického obchodu. Ak je tovar skladom je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase. V prípade, že tovar skladom nie je, bude doručený podľa dodacích lehôt uvedených pri každom produkte. V prípade, že si do objednávky zvolíte produkty s rozdielnou dodacou lehotou, pochopiteľne treba rátať z neskorším dodacím termínom. Spolu s tovarom je zákazníkovi zasielaná faktúra (daňový doklad).
V prípade platby vopred sa doba spracovania objednávky predĺži o dobu zaúčtovania platby na náš účet. V prípade dobierky môžete platiť kuriérovi v hotovosti alebo platobnou kartou.
Pripomíname: doba spracovania a doručenia nezahŕňa soboty, nedele a sviatky.
Aký je spôsob dopravy?
Doručovanie zabezpečujeme prostredníctvom kuriérskej firmy DPD v rámci celej SR za 3,90 € bez DPH. Pri nákupe nad 100,00- € bez DPH je doprava ZDARMA vrámci celej SR.
Kde sa nachádza môj balík?
Každej zásielke prideľuje spoločnosť DPD vlastné číslo. Na základe tohto čísla môžete sledovať priebeh vášho balíka. Cestu vášho balíka môžete kontrolovať v nástroji Sledovanie zásielok. Do políčka stačí zadať číslo vášho balíka (štandardne má 14 znakov) alebo referenčné číslo.
Ako môžem zmeniť termín alebo miesto doručenia?
Ak vám nevyhovuje dátum alebo miesto doručenia balíka, môžete si balík presmerovať. Urobiť tak môžete pomocou linku, ktorý Vám zaslala spoločnosť DPD e-mailom alebo v sms. Ak ste link na presmerovanie nedostali, kontaktujte DPD zákaznícky servis e-mailom na dpd@dpd.sk, pomôžu vám s presmerovaním zásielky.
Kde nájdem číslo balíka?
Ako príjemca dostanete za každú zásielku obyčajne e-mail so 14 miestnym číslom balíka. Ak sa vám ho nepodarilo nájsť, číslo balíka vám vie poskytnúť odosielateľ zásielky.
Ako sa dozviem, kedy mi bude doručená zásielka?
Deň pred doručením je príjemca zásielky informovaný e-mailom alebo SMS správou o predpokladanom termíne doručenia. V deň doručenia zásielky je príjemca opätovne informovaný e-mailom alebo SMS správou o presnom hodinovom intervale doručenia balíka. Ak je vaša zásielka doručovaná službou DPD Classic, v deň doručenia zásielky je príjemca informovaný o doručení zásielky a doručenie prebehne počas dňa.
Prečo mi balík nemôžu doručiť v určitú hodinu?
Čas doručenia balíka je plánovaný na základe optimalizácie trasy po zohľadnení všetkých balíkov plánovaných na doručenie tak, aby ich optimálne kuriér stihol doručiť.
Môžem platiť v hotovosti pri preberaní tovaru?
Za objednaný tovar na dobierku môžete zaplatiť kuriérovi v hotovosti, alebo kartou.
Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku?
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať, môžete tak urobiť prostredníctvom nášho e-mailu info@workman.sk, prípadne telefonicky na čísle +421 917 453 622.